Kidscorner in stores of STIHL
IKC Nieuws
Delen
Let the games begin!

STIHL investeert in een speelconcept!

STIHL, tuingereedschappen en tuinmachines voor particulieren en professionals, investeert in een extra shopping experience met een IKC speelconcept.

Op deze manier draagt STIHL, met wereldwijd meer dan 50.000 verkooppunten, haar familie vriendelijke filosofie uit tot op de winkelvloer. Vanuit het motto “jong geleerd, is oud gedaan” hebben STIHL medewerkers Martijn Venema en Peter Haass samen met IKC de kidscorner tot in detail uitgewerkt.

Martijn praat met passie over STIHL en de nieuwe kidscorner “STIHL is een familiebedrijf en richt zich als dusdanig ook op families. Het aankopen van tuingereedschap is, in de visie van STIHL, een familieaangelegenheid. Dat gebeurt vaak met het hele gezin. Kinderen bezighouden tijdens een verkoopgesprek is een uitdaging. De aandacht van de koper gaat deels naar het gesprek, maar vaak ook naar de kinderen.”

Door het toevoegen van dit speelconcept aan de winkels, zal winkelen bij STIHL ook voor de kinderen een extra feest worden!

Let the games begin!

Kidscorner in stores of STIHL